پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119508
صهيونيسم بين الملل، دشمن اصلي مسلمين و بشريت
تاریخ انتشار : 1393/08/21 13:11:58
نمایش : 1624
يکي از کارشناسان مسايل فرهنگي و سياسي در نشست کارکنان ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: صهيونيسم بين الملل، دشمن اصلي مسلمين و جامعه بشري است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نشست بصيرتي با موضوع جنگ نرم در محل نمازخانه سپاه ناحيه  شهرستان فارسان برگزار شد.

يکي از کارشناسان مسايل فرهنگي و سياسي در اين نشست بصيرتي، ضمن تسليت ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين عليه السلام  و ياران و اهل بيتش، دشمن شناسي را اساس کار مقابله با دشمن دانست و با طرح اين سؤال؛ "چه مي شود که شمر روي سينه امام مي نشيند و آب از آب تکان نمي خورد! در حالي که فضائل و مناقب امام که توسط پيامبر بيان شد را مردم آن زمان آگاه بودند؟"، به ادامه بحث پيرامون واقعه کربلا پرداخت.

حسين صالحي، افزود: دشمن با غافل کردن مسلمانان و با مشغول کردن به اعمالي که بصورت کاملا برنامه ريزي شده بوجود آورده، مي خواهد ما را از مسير خود منحرف کند، چنانچه سه مقوله وارد کردن واژه هاي سگ و ديوانه و همچنين ذکر نام ابا عبدالله بصورت ناقص از سال 76  براي ملت ما تا حدودي عادي گرديده است.

وي، ادامه داد: با برنامه ريزي هاي قبلي و حساب شده، اندک اندک چنين برنامه هايي را در ذهن و بطن ملت ما گنجانده و در حال عادي سازي آنها هستند، که غير از مقوله هاي ذکر شده با کمي دقت مي توان آنها را مشاهده کرد.

اين کارشناس مسايل فرهنگي و سياسي، تصريح کرد: دشمن از طرفي با وارد کردن مناسک نامطلوب همچون آسيب به خود زدن و از طرف ديگر با تبليغ و نشان دادن چنين اعمالي، شيعيان را محکوم به خشونت کرده که نياز به هوشياري زياد دارد.

صالحي افزود: دشمن با تکيه روي افراد نخبه و شاخص نظام و بدنام کردن و بد نشان دادن آنها سعي در ضربه زدن به اسلام و نظام اسلامي دارد؛ چنانچه آيت الله حسني امام جمعه محترم اروميه را چنين تخريب کرد و افرادي مثل سيد احمد خاتمي که با دغدغه از نظام دفاع مي کند را تخريب مي نمايد.

وي، در انتها ضمن اشاره به جمله امام خامنه اي " اينها دست هاي چدني دارند که دستکش مخملي روي آن پوشيده اند و با برداشتن آن دستکش ماهيت آنها مشخص مي شود" ابراز داشت: بايد دشمن را خوب شناخت و اين لازمه مقابله با آنها و حرکت در مسير خويش است.

اين کارشناس مسايل فرهنگي؛‌صهيونيسم بين الملل را دشمن اصلي مسلمين و جامعه بشري دانست و گفت: بر اساس آيات شريفه قرآن کريم، يهود تا قيام قيامت دست از سر ما برنمي دارد؛ البته منظور صهيونيست هايي  است که امروزه به نام دين يهود  در سراسر جهان دست به جنايت زده اند و خود را قوم برتر مي دانند و رؤياي از نيل تا فرات را در سر مي پرورانند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html